Důležitá informace pro zákazníky: Každá objednávka je závazná, je možné ji zrušit jen do okamžiku odeslání zásilky. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. Vytvořením objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou ve výši dopravy. Pokud u zboží máte možnost „Do košíku“, znamená to, že zboží máme skladem a můžete si ho okamžitě vyzvednout v naší prodejně (toto se netýká pro zboží, které mají na webu poznámku o dostupnosti, jako baterije k notebookům, v tomto případě prosím počkat na zprávu o podmínkach vyrizení objednávky). Lepší je, si zboží objednat v e-shopu, pokud by to byl poslední kus, aby nebyl prodán na prodejně. Chyby, změny designu a technických parametrů vyhrazeny. Fotografie a barva zboží je pouze ilustrativní na ukázku a někdy se mohou lišit od skutečného vzhledu předmětu. Avšak toto nemění jejich základní vlastnosti.. Doporučujeme objednávat zboží dle popisu, nikoliv dle obrázku.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Časté otázky

Jaká je záruka na spotřební zboží?
24 měsíců, ale pozor
U věcí, jako jsou např. baterie, žárovky či ponožky, je třeba brát ohled na fakt, že na opotřebení způsobené obvyklým užíváním se záruka nevztahuje a že životnost těchto věcí mnohdy 24 měsíců při obvyklém užívání ani dosahovat nemusí. Stejně tak i vyznačení doby použitelnosti na potravinách určuje délku záruky.

Zboží mi bylo doručeno poškozené:

Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?
Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.
Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě zápis o škodě do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.
V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 777801557 (v pracovní dny od 10-17 hod) nebo zboží dovezte v co nejkratší době na prodejnu Deltamobile.cz

Co potřebujete k Vaší reklamaci:

kompletní vadné zboží včetně záručních štítků, reklamační list, které si můžete vytisknout nebo vyplnit elektronicky a zašlat na náš email: info@deltamobile.cz a také kopii nákupního dokladu.

Kdy mohu od smlouvy odstoupit?
Je vaším právem od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory odstoupit do 14 kalendářních dní (nikoliv pracovních) od převzetí zboží spotřebitelem. V žádném případě prodávající nesmí spojit toto právo s jakoukoli sankcí.

Právnické osoby nemají na vrácení nárok.
Odstoupit od smlouvy mohou ze zákona jen spotřebitelé, tedy fyzické osoby pořizující si zboží pro své vlastní potřeby. Jen za jistých okolností může být na spotřebitele pohlíženo jako na fyzickou osobu – podnikatele, případně obecně prospěšnou společnost nebo nadaci. Klasická právnická osoba, tedy firma, nárok na vrácení zboží nemá, rovněž pro ně není určena pevná lhůta k vyřízení reklamace. Je čistě na rozhodnutí obchodníka, jestli chce stejnou výhodu umožnit i firmám.

Jak se počítá lhůta pro odstoupení od smlouvy?
Klíčový je okamžik převzetí zboží, nikoli samotné uzavření smlouvy. Následující den potom, co jste zboží převzali, je prvním dnem 14denní lhůty.

Může mi prodávající vrátit jen část kupní ceny?
V podstatě ano. Prodávající je povinen vám v důsledku odstoupení vrátit veškeré peněžní prostředky, které od vás obdržel. Zároveň však může požadovat náhradu za opotřebení či poškození zboží, které mu vracíte zpět.

Může být vrácené zboží použité?
Pokud je výrobek zakoupen prostřednictvím internetu, spotřebitel nemá možnost si výrobek předem prohlédnout nebo vyzkoušet. Z toho vyplývá, že si objednané zboží může rozbalit i vyzkoušet.
Zboží tedy nesmí být použito. Použitá věc je taková, která už byla užívána a nese známky užívání s ohledem na její povahu a vlastnosti. Nová je taková věc, která užívána nebyla. Pokud zboží nese známky užívání, právo na vrácení zaniká. Zákazník vám také ručí za snížení hodnoty zboží, které vzniklo důsledkem jeho použití jinak, než bylo nutné k jeho prohlédnutí a vyzkoušení. Vrácenou částku můžeme snížit třeba za škrábance na povrchu, umaštěné stránky knih a podobně. dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží

Co se děje po odstoupení od smlouvy?
V důsledku odstoupení se smlouva ruší. Vaší povinností je vrátit prodávajícímu zboží,(včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na výdejní místo, na kterém jste zboží zakoupili (objednali). Zboží doručte zpět na vlastní náklady

Uplatnění reklamace a reklamační list:

Reklamační list (PDF ke stažení)

Reklamaci list  (Word ke stažení)

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF ke stažení)

Formulář pro odstoupení od smlouvy (Word ke stažení)

Reklamované zboží s vyplněným formulářem a fakturou prosím zasílejte na adresu:
Deltamobile s.r.o.
Ovenecká 348/36
17000, Praha 7

v případě uznání reklamace bude poštovné vráceno převodem na běžný účet (pokud to žadatel to umožní - zašle bankovní spojení k proplacení poštovného)

logo ComGate

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Souhlasím
Nastavit
Nesouhlasím