Vyhledávání
Vyberte si kategorii
Platba on-line
on=line payments

Naši partneři

Vážení zákazníci! od pondělí 10. května máme běžnou otevírací dobu od 9:00 do 18:00

Reklamace a vrácení zboží

Časté otázky

Jaká je záruka na spotřební zboží?
24 měsíců, ale pozor
U věcí, jako jsou např. baterie, žárovky či ponožky, je třeba brát ohled na fakt, že na opotřebení způsobené obvyklým užíváním se záruka nevztahuje a že životnost těchto věcí mnohdy 24 měsíců při obvyklém užívání ani dosahovat nemusí. Stejně tak i vyznačení doby použitelnosti na potravinách určuje délku záruky.

Zboží mi bylo doručeno poškozené:

Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?
Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.
Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě zápis o škodě do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.
V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 777801557 (v pracovní dny od 10-17 hod) nebo zboží dovezte v co nejkratší době na prodejnu Deltamobile.cz

Co potřebujete k Vaší reklamaci:

kompletní vadné zboží, reklamační list a kopii nákupního dokladu.

Kdy mohu od smlouvy odstoupit?
Je vaším právem od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V žádném případě prodávající nesmí spojit toto právo s jakoukoli sankcí. Právnické osoby nemají nárok na vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě, rovněž pro ně není určena pevná lhůta k vyřízení reklamace.

Jak se počítá lhůta pro odstoupení od smlouvy?
Klíčový je okamžik převzetí zboží, nikoli samotné uzavření smlouvy. Následující den potom, co jste zboží převzali, je prvním dnem 14denní lhůty.

Může mi prodávající vrátit jen část kupní ceny?
V podstatě ano. Prodávající je povinen vám v důsledku odstoupení vrátit veškeré peněžní prostředky, které od vás obdržel. Zároveň však může požadovat náhradu za opotřebení či poškození zboží, které mu vracíte zpět.

Co se děje po odstoupení od smlouvy?
V důsledku odstoupení se smlouva ruší. Vaší povinností je vrátit prodávajícímu zboží, nejpozději do 14 dnů, náklady na zaslání zboží nesete vy.

Uplatnění reklamace a reklamační list:

Reklamační list (PDF ke stažení)

Reklamační list (Word ke stažení)

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF ke stažení)

Formulář pro odstoupení od smlouvy (Word ke stažení)

Reklamované zboží s vyplněným formulářem a fakturou prosím zasílejte na adresu:
Deltamobile s.r.o.
Ovenacka 348/36
17000, Praha 7

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající od 1.3.2017 povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
(Prázdný)
 
Měna:
Facebook

follow me on facebook
Kontakt

(  chezh russian english  )
tel:  +420777801557
(  Czech) Czech/Rus
(  russian) Rus
skype
Naši partneři